fredag 17 oktober 2008

Fredag

Här kommer inte nägra foton i dag.
Jag var på kursen i onsdags men fick inte till det riktigt med krympplasten ( ska mförsöka i ugn senare ) kanske kan fungera bättre.
Hadde inte lust till något i onsdagas så jag var bara social.
JAg hadde gkort två kort inan jag åkte till laholm men glömde att fotogradera dessa.
Hoppas tjejerna har fått dessa på sin födelsedagar .
Torsdagen bara flög för bi han in en liten runda till Halmstad och fixa present till Kia på jobbet en av de som fyllde år i går 16 /10.
Vi brukar jöpa något litet till varandra.
Alltid lika kul .
Så jag var inom Brunsson en liten runda m en hitta inget specielt ( Victor hitta en stämpel med fladdermus som han fick ) var även på pärbutiken som ligger mitt imot Bion . Här blev det en del barlocker som Victor ville ha.
Sedan till Panduro Halmstad hobby butik här fick jag tag på Fon till attmontera stämplar med
Det vet ni väll att panduro har fon till 39 kr arket nu kansek en vecka till detta v ar isamband med ny katalogen.
Den rätta fonen .
I dag ska vi åka till Kerstin så att killarna kan få leka lite.
Får ta och åka hemm till mamma och kolla hur det är med henne hon har ju skurit säg i ett finger i söndags och har tydligen fått infeltion i detta .
OJ vad jag bablar .

Även jag har blivit utmanad av Karin och funderar på svar detta är ju inte lätt när man är som en öppen bok och babblar alltid.
Ska nog komma på något.

Slut för nu se om jag orkar lägga in fler foto på gamla saker man har gjort
Hoppas kan man ju

TACK FÖR ALLA UNDERBARA KOMENTARER

KRAM Christina

2 kommentarer:

Ulla sa...

Tycker det är riktigt skoj när du kommit igång ordentligt här nu.
Trevlig helg.

Anonym sa...

Nu har även jag hittat hit, kul att se vad du hittar på! Kram!