onsdag 11 februari 2009

Rapport från sjukstugan

Här kommer tyvärr inte några bilder som ut låvat inte på pyssel i varje fall Tommie skulle ta kort på pappas fina påse som jag scrappade till han men det är inga bra kort såa jag får ta några nya senare.
Men jag kan ju lägga in en bild på Victor och snö gubben som han byggde förra Veckan när det var lite vitt.

Tommie och Victor är fortfarande sjuka Victor fick feber igen i går så han sov 4 timmar på fm och 2 på em och sean somnade han kl 20.30 på soffan, Men i dag känns det som om han mår bättre. Dom går här dock och hostar i kapp. När jag ringde till dagis var det bar jaha influensa eller. som alla andra barn .
Tänk att det kan slå så hårt.
Så nu är bar frågan om när ja gska bli sjuk. Känns det som men får man det så foår man det.
Nej nu kommer det lite snö bilder.





Vi ses och snart igen.
Kram

2 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Jag har en utmaning till dig i min blogg

Anonym sa...

Hej gulligt kort på Victor! Finns en utmaning till dig i min blogg kram