söndag 12 april 2009

God fortsättning på helgen

Hoppas alla har fått en skön och härlig Påsk, kanon väder och säkert många lediga dagar för de flesta.
SJälv har jag jobbat så det är först idag som man kan umgås lite med folk så nu om några minuter ska vi åka hem till mamma och pappa och träffas hela familjen.
Alltid trevligt att träffa sina nära.
Önska er en trevlig kväll och en härlig kommande vecka.
Här kommer ett litet kort med.
Detta kort har jag gjort tillen arbetskamrat som skall skicka detta till sin vän. Hon fyller år snart och har haft en riktigt tuff vinter och vår.
SÅ jag la ner lite extra jobb i detta kort. Hoppas hon gillar det
Jag blev faktiskt riktigt nöjd.



TACK för att ni tittat in
KRAM på er

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Glad fortsättning till dig med! Fina kort och inbjudningar! Här har det varit lugnt i helgen, sambon har legat sjuk i feber och knappt lämnat sängen sedan i torsdags så jag, V & A har fått roa oss själva. Tur att det är fint väder i alla fall! Nu ska jag gå och njuta av kvällssolen med ett glas vin! Kram!

Petra/Paradise sa...

Jätehärligt kort! Så fint med alla blommorna! =D
Stor kram till dej å tack för gratulationerna!! *glad*
Loke tackar och bockar! ;)
//Petra