söndag 31 maj 2009

Ledig dag = städ dag

Här har vi en ledig afton också städar man. JA det är vad vi har hittat på i dag. En liten runda till Halmstad och sedan har vi röjt i källaren. GUD! vad man sammlar på sig en massa skit.
Vi har nog fått i hop ett helt släp som ska till Loppis och ett som ska till tippen.
Fattar inte varför man inte sländer direkt,
Så har vi inte njutit av det fina vädret precis.
Nu kallar snart sängen.
I morgon är det morsdag och jag ska göra något som ja ginte vet bad.
Mia ska häta mig kl 8.30 och sedna ska jag vara hemma ungefär vis 17 tiden, Jag vet inte var eller vad vi ska göra. Vet att jag ska hanågot att äta med mig till fm fika.
Jag kan säga att jag är lite Nervös, ´Är man en som vill ha koll så.
Så nu ska jag ta och lägga mig oc läsa hoppas jag kan sova något inatt.
Ska förska berätta i morgon kväll vad det är som jag har varit med om.
Jag ska ju fira mamma i morgon kväll. Annars kommer det på Måndag.

Ha nu en riktigt bra mors dag i morgon alla MAMMOR

Kram Christina

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Låter spännande! Jag blev uppvaktad med fin choklad (V har redan paxat största biten!). Senare blir det middag hos mamma o pappa. Hoppas ni får en härlig dag! Kram

Carina sa...

Vad skoj med överraskningen och lite nyfiken blir man allt.

Vi skulle kanske sätta upp en loppis själv. Vi har också massor som vi skulle behöva bli av med.

Tack för hjälpen på Maxi!