fredag 4 september 2009

Födelsedag

Byxorna och blommorna fick jag av Marlen och Henrik tack så mycket.


Detta fina kort fick jag från Mia , Martin och Alice jo maggan med så klart
Av dom har jag redan fått min paket det var när jag var och spådde mig. TACK så otroligt mycket för detta mina vänner.

Dessa kort fick jag på posten denna dag ett är från min Faster Gerthrud och ett från Faster Kerstin och Torsten ett från syster Marlen och Henrik och ett från Mona ,Ola ,Felicia och Felix

Detta jätte fina kort fick jag av min vän Carina Tack så mycket


Min nya kamera som jag fick av Tommie och Victor TACK så JÄTTE MYCKET detta slår nog det mesta just nu. Har länge velat ha en ny kamera. Puss på er

instruktions boken

Fick även 200 kr i present kort från jobbet och en tobblerone 400g mina natt vänner
och så fick jag en blomma av Maria och Jennie tack

Ett stort TACK till alla som ringde sickade sms eller en hälsning på något sätt
Kram

6 kommentarer:

Therese sa...

Grattis i efterskott!
Kram Therese

Carina sa...

Jag förstår hur glad du måste blivit när du packade upp kameran. Den som var sååååååå efterlängtad.

Ulla sa...

Kul att fylla år och få så fina presenter..

glaha sa...

GRATTIS i efterskått...kram i mängder.kram annette

Karin sa...

Så mycket fint du har fått! Hänger du med på lördag och fotar med nya kameran?? Kram Karin

Anonym sa...

Hej vännen!

Tack söta du för din omtanke! Det värmer i massor ska du veta! =) Jodå det känns lite lättare nu även om en del dagar är tyngre än andra. Tackar gudarna för att jag har mina fantastiska barn, det är dom som håller en uppe! =) Grattis vill jag oxå passa på att säga!

Ha en underbar dag, kramar Ulrica