onsdag 30 juni 2010

HEJ

Jo jag lever ännu även om det inte händer mycket här.
Jag har lovat mig själv att det måste bi skarpa tag på denna vara men förstår inte var tiden tar vägen.
Jag har jobbat en hel del och hela midsommar helgen var det jobb som gällde.
Sedan har ju Victor simmskola varje dag nu med avslutinig på fredag sedan blir det sköna morgnar att få sova på "gott" tycker mamma.
Måste bar berätta förra veckan var jag på en utbildning på jobbet och vitor var med mig.
När vi ska åka dit tar han på sig en röd keps (vilket inte händer så ofta) när jag frågar varför han väljer denna istället för den svarta så svara han
- den röda är ju samma färg som på hjärtat där du jobbar mamma.
- jo men vi ska inte var på mitt jobb utan i källaren under tand.
- blir ju perfekt då tandköttet är rött.

Vist är de underbar barnen.
Jag har lite saker liggande i kameran som jag ska försöka få in här om någon dag nu är det nya tag att jobba några nya nätter och sedan kommer det en helg med simmskolsavslutning.
Hoppas alla mår bara i detta avlånga men underbar land
KRAM

2 kommentarer:

Ulla sa...

Hihihi jaaa dom är lite roliga. Har dom fått tag i dej från Vuxenskolan, det var listan som skulle in...

glaha sa...

Barn har så härliga komentarer och en del får man äta upp. Idag hade Agnes beställt middag hos grannen för hon tyckte inte om potatis..... dessa barn. Även vi har simskola på fredag och det ska bli skönt att slippa denna aktivitet och få lite längre sovmorgnar.