måndag 18 oktober 2010

Ännu fler bilder!!

Nu passsar vi på medans datorn funkar.
Här är doptavlan som jag gjorde till Ajas och Fredriks Wilmer. Den är gjrd i samma färger som hans lapptäcke som han fått innan.

Här är dopklännings kortet som jag gjorde till Wilmer

En tavla som jag gjort och sålt kul när det är uppskattade saker som man gör.

Två kort som fixades i helgen då Victor var på barn kalas i simhallen i går Han har färglagt och bestämt papper och dekorationer jag har hjälp till att sätta i hop korten.


Tack för titten

3 kommentarer:

louise johansson sa...

åh jag vill ha en sån tavla typ! fast vi kan ju prata om de när vi träffas nån gång, hihi. kram

Carina sa...

Talangen ligger i generna ser jag. Så duktig han är! Så lik sin mor.

Åsa/asamia sa...

Åååå så mycket fint du gör hela tiden!Tack för att jag får kika in och låta mig inspireras.
Ha en fin helg,
Kram ♥