tisdag 28 december 2010

God fortsättning

God fortsättning på Julhelgen här har inte funnits tid och ork till att skriva innan
mycket som ska fixas innan ju och på självaste julafton ramlade jag ner för vår källar trappa och slog mig ganska så illa i skinka och rygg.
Har världens blå, svart, lila rumpa just nu hela vänstra skinka är blåmärke. Har lite svårt att sitta i vissa läge . Nu hade jag jätte tur som inte bröt något men man får kanske klaga lite ändå.

Hoppas att ni alla hade en toppen jul sådan med familjen närma sig och mys framför tv och spel och en massa god mat och godis.
Här har det varit det blandat med jobb. Nu är det några dagar till kvar av detta år och det nya firar jag in på jobbet.
Känns lite tråkigt att lämna killarna hemma men hoppas de klara sig själv.
Här kommer en massa kort som gjorts sista veckorna.
Jag fick en fråga om jag kunde fixa 3 bebis kort klart man ställer upp
Blev tre helt olika kort.
Kul när det är samma avsändare.

ett kort som ska till en lite pojke detta är turkost men blivit lite fel vid foto tagningen
Ett rosa kort till en lite tjej

Tack för att ni tittar in hos mig
KRAM

5 kommentarer:

Karin sa...

Fina kort! Kul att du har hunnit med att göra några i all julstress. Hoppas att bakdelen blir bättre snart : ) Kram

Pernilla sa...

Jättefina kort som alltid! Och tur i oturen att det inte blev värre när du ramlade!

Carina sa...

Så söta kort. Stackars dig. Trilla så illa på självaste julafton. Men som du sa så var det ju tur att det inte tog värre.
Önskar dig ett gott nytt scrappår!
Kram på dig!

ann.ian sa...

Jättesöta kort du gjort. Man ska inte jaga tomten ner i källaren, då kan det gå illa.Ha en trevlig nyårskväll på jobbet. Nyårskraaaaaaaaam

Ulla sa...

Ajajaj, riktigt känner hur ont det gör. Det var tur i oturen att det gick som det gick.

Ta det då lungt på nyår, och spring inte i fler trappor. Gott Slut och ett Gott Nytt. KRAM