torsdag 7 juli 2011

Dop tavla .....

Ja dagarna rullar på denna veckan är första vecka om Vi varit lediga då det varit simskola i 3 veckor varje dag. Nyttigt och kul men lite speciellt när mna har varje dag bokad av aktivitet,. I måndags var sista dagen p fritids för Victor även om jag jobbar i 3 veckor till.
Skönt när man kan få i hop det så han får vara lite ledig från skola och fritids.
Här kommer lite bilder på saker jag gjort,

Ja jag fick en beställning på dop tavla. skulle vari i Lime grönt jag tycker att svart lyfte limegrönt så jag tillsate det som andra färg.
Tyvärr har solen gjort skuggor på tavlan när jag fottade.

Det blev ett dopkort i samma stil så klart.

Ja detta blevuppskattat av hon som beställde och till den som fick det.
KUl när det blir bra
Kram på er där ute.

1 kommentar:

ann.ian sa...

Vilken underbar doptavla du gjort, med en så fin dikt. Kortet är också mycket fint, men så har du ju också scrappar i mina favorit färger lime+svart mums!!!!!!!!! Sommarkramar till dej.