fredag 9 mars 2012

Tandläkaren.............

JA i dag har jag varit hos tandltäkaren och lagat min ( för tillfället) sista hållet.
Jag är ju en sådan som har huroturena tt ah väldigt mycket
 hål i mina tänder ( pga. saliven har fel ph).
Till saken hör ju med till att jag är Otroligt RÄDD att gå till tanläkaren.
Nu har jag haft turen att fått en tandläkare som har lyckats hjälpa mig med detta
så det är inte riktigti lika jobbigt att gå dit nu.
Men som sagt nu är det gjort för ett tag framåt.
Har ju bara sprunigt där minst 1 oftast 2 ggr. / månad sista åren undatag juli , augusti.
Känns så gott att inte ha dessa tider i kalendern och slippa ha ont i magen.



Ha nu en trevlig helg Vem vet jag kanske återkommer här under helgen.
Kram på er alla

2 kommentarer:

ann.ian sa...

Usch för tandläkarn!!!!!!!!!
Ont, nervöst och dyrt.
Härligt att du är klar för denna gången.
Kram till dej!

Louise sa...

Bra jobbat! Att överkomma ens rädslor är bland det starkaste man kan göra.