tisdag 31 december 2013

Varmt välkommen nya år....

Ojoj vad jag ahr varit dålig på att uppdatera denna blogg detta år. Mina förhoppningar är att 2014 ska bli ett bra blogg år med mycket/ många inlägg här. Det är ju kul att skriva så borde var a mer aktiv här,
2013 har ju bjudigt på mycket scrapp av allat blandat. Lo, Kort och altrat och en massa annat.
Hoppas att det kommer bli mycket kommande året med. Vads kulle man göra utan denna underbara Hobby?  Och så många fina vänner som man fått på detta sätt. Tänk att 2014 är det 11 årsedan jag började och har inte tänkt sluta änu på ett bra tag.


Ja då lägger vi hop boken som det står 2013 på
med sorg, glädje, lycka , kärlek. och en massa tråkigheter och en massa roligheter.
Precis som alla år men i andra saker,
Jag har en förhopping om att året som kommer blir bra och med ungefär samma kompott. men med andra ingrediensser.


Avslutar med ett av mina favorit scrappade kort från året som varit
Och önskar er alla ett
GOTT NYTT ÅR!!!!

.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Christina alltid lika roligt och gå in och läsa i din blogg, men du har varit lite "slarvig" som du skriver med uppdateringar.
Önskar dej också ett bra nytt år 2014 hoppas du gör många inlägg och uppdateringar. Kram Karin