söndag 2 november 2008

Söndag.

Ja då var denna vecka snart slut och var tog den vägen?
Har för visso jobbat 2 nätter men det går så fort.
I går ringde Mia och frågade vad vi hittade på ( vi åt frukost kl var ju bara 9.30)hon sa att de var Hos Linda och Krille och kollade traktorer.
Ja juste det är ju plöjjar tävling, Vi kommer
Har alldrig någon gång sett Victor få i sig sin frukost så fort det tog nóg inte 5 min. Brukar ta minst 30-45 min.
Så vi körde till kövlinge och nog kan man säga att det var många traktort till en liten killes glädje.
Vi kom för visso så sent så han inte kunde se när de plöjde men det har vi sett förr.
Så vi kolla in på traktor pullingen,
Nu var det tråkiga att vi inte han se de tunga klasserna då det var Barnkalas på schemat för V.
Så Maxi oxh fixa paket och sedan hem rena klädder och till skummeslövstrand till Theo på kalas.
Medans V var där körde jag hem och damsög, bakade äpplepaj , och planerade middagen .
Sedan körde ja goch hämtade V.
Nu är det så att Killarna Tommie, Dan ; Martin och Ola ska köra folkrace i helgen som kommer så det mekades bil här i går.
Ja nu ochså . I vaje fall så blev det alla tjetr och barn komm hit och åt kvälls mat här,
Det stor ju pizza på menyn men med mat till 12 personer fick det bli pzzabullar.
Blev riktigt uppskatta.
Idag ska det blir lite våfflor till kaffet så killarna står sig i kylan då de meckar.

Oj vad långt detta blev.


Kram Christina

4 kommentarer:

glaha sa...

Fullt upp med andra ord,bra med dig annars? Hoppas vi ses på onsdag, känns hur länge som hellst nu man träffade er.

Jag själv har varit sjuk så jag klarar mig ett helt år frammåt så jag har tänkt att komma.

Annette

Mia sa...

Ja, vart tar veckorna vägen?? Då har du haft fullt hus hela helgen med killar, tjejer och barn! Synd att vi är lite hängiga, annars hade vi kommit vi också!
Alice hade feber i går kväll samt har det idag så det har kommit tillbaka...skittrist!

Jag slösurfar och pysslar här hemma när martin nu meckar bil. Hoppas den blir klar snart så det blir något annat gjort i dag!

Ha det gott, kram Mia

Ulla sa...

Jaha fullt hus som vanligt!!!!! Men det är ju kul också, ha en bra kväll. Ses på onsdag.

Karin sa...

Hej hej! Vad mycket kul ni har haft.... Vi missade traktorpullingen men men det går fler "traktorer".... Ha det gott Christina och hoppas att vi ses på onsdag?!!! Kram Karin