torsdag 27 november 2008

Post i dag

Idag kom det paket till mig ett nytt alfabet från QK 4*8
Aqurius mini detta har jag tittat på hur många gånger som hälst ocn nu bestämde jag att jag skulle ha det så jag beställde detta från grodans scrapgarden i lördags morse och så kom det i DAG jippi här ska bli nya bokstäver.
Så här ser det ut


Inte så jätte stora bokstäver men gilla formen + att de finns siffror och detta har jag inte så många men nu tar det sig.


Ett STORT TACK till alla underbara scrapp vänner som alltid kommer och muntrar upp alla på onsdagarna .
Tänk att vi kan ge en sådan enargi till varandra.
Kram på er alla.

4 kommentarer:

Carina sa...

Jag har också detta alfabet. Köpte det för nån vecka sedan men jag behöver extension (tror det stavas så) plattan och den var restad så den skulle komma inom kort, men än har den inte kommit. Är så sugen på att testa detta.
Tack för fikan igår!
Du ger mig så mycket possitiv energi, alltid så pigg, glad och busig.

Sofi_79 sa...

Det va jätte fint. Alltid roligt med lite nya saker..
Och tack igen för stämplarna..

Karin sa...

Snyggt! Kul att du fick det redan!!
Tack själv för din energi!

Karin sa...

Hej Christina!
Har kollat upp den 3/1 och lokalen är ledig och jag med.....Vi kan ju åka dit en dag så du får se?!
Ha det bra! //Kram Karin
pssss...kommer inte fram på din mail.....