lördag 7 mars 2009

Så längesedan.

Hjälp vad längesedan jag var här och skrev.
Får nog ta och priotera lite annorlunda.
Jag har inte hunnit scrappa så mycket , eller jo jag har fått lite jobb till en affär som ska öppna nu till påsk. Hon ska ha lite "Vintage stuket" på saker så just nu håller jag på med och klä tändsticks askar.
Detta är inte något som jag hållt på med innan med kul med lite nya prövningar.
Jag har även jobbat Jätte mycket nu i 5 månader. Vilket har hjälpt oss lite ekonomiskt men tyvärr tar det på min hälsa istället. Så det ska faktiskt bli skönt att kunna göra något annat än att sova och jobba.
Så nu kommer ni nog se mer av mig här inne. Det hoppas jag i varje fall.
Här kommer små bilder på Tulpaner som jag fick av min svärmor i dag. Helt underbar som är två krukor så jag kan sätta ut dom snart.




Hoppas att alla ni som läser här får en skön och härlig helg.
I morgon är det ju dax att åka till Göteborg och titta en lite runda på mässan.
Ska bli skönt med en dag som bara är att titta på massa roliga saker och få mycket insperation.

KRAM Christina

6 kommentarer:

glaha sa...

Fina blommer och det var du väl värd du som jobbat och stått i....någon mässa i Göteborg blev det inte för mig, snyft....nejdå jag klarar mig. Ha nu en bra dag imorgon så ses vi väl på onsdag hoppas jag.=)

Carina sa...

Visst är du saknad här men jag förstår... Var själv på mässan idag men tyckte inte att där var så mycket nytt bara spellbinders. Vad tror du jag gjorde, jo, köpte två ganska lika med motiv av fjäril och slända. Så köp inte dessa där uppe det finns en till salu här:-), behöver inte två ju! Ha det så trevligt i morgon.

Anonym sa...

Hoppas ni får kul på mässan! Här hemma lär det bli fullt upp med elva busungar! Kram!

Ulla sa...

Hoppas du har haft det kul i Göteborg. Ska bli spännande att höra sen.

Blir sådär emmellanåt, man kan inte hinna med allt..

glaha sa...

Jodå nu är kylskåpet påfyllt igen och vi klarar oss några dagar=) hur gick det i Göteborg blev det några fynd....alltid kul och gå och titta och inte ens det blev det denna gång. Får allt ta mig ner till mässan i Helsingborg. Ska du också dit?

Ses på onsdag hoppas jag!

Marja sa...

Tack för din fina kommentar på min blogg!! sånt värmer!
Underbara tulpaner!!

Kram Marja