måndag 15 juni 2009

Ett student kort

Här har vi ett student kort som jag gjorde till Victors kusin som tog studenten i fredags men inte vill afira detta, Men man kan ju sända en tanke för det.


Här har helgen inne hållt jobb så den för svann i en väldasn fart.
I går söndags så röjde vi i trädgården från att jag kom upp vid 14 tiden och var itne klara förän kl 23 så man kan säga att man har känt av musklerna som inte användes så offta i dag.
Idag var det simmskole premijär för Victor och det är som man själv kommer i håg
KALLT 12 grader på termomtern när man ska åka dit.
Men han tyckte detta var jätte kul trots att han sa att han hackade tänder så att vattnet skakade.
SÅ i morgon hoppas vi på lite sol sken och någon grad till.
I dag ahr vi även hunnit ta ett triktigt tag i städningen och det känns så bra ndet är detta är gjort.
Nu kallar snart boken på nattduks bordet är ju inner i en riktigt stor läs parrajod . tror jag har läst 8 pocket böker nu på de sista 2 veckorna.
Det är så skönt att bara kliva in i dennna värld i stället.

Ha det så bra och TACK för alla uinderbara kommerntare som ni ger mig.
KRAM

2 kommentarer:

Therese sa...

Här är det också dags att sova, men utan bok. Jag somnar direkt efter denna slutspurt med kort tillverkning.
Kram Therese

Pernilla sa...

Fint kort! V har också börjat simskola och gillar också det. Är ledig resten av veckan, imorgon blir det en tur till Liseberg! Ha det bra!