tisdag 30 juni 2009

OJ Vad längesedan

JA detta var värst var länge sedan jag skerv här. Kan det bero på detta underbar värme och sol vi har,
AJg känner mig nästan färdig i kroppen av all sol
Här rinner bara dagarna fram tycker jag.
Vi har simskola och pool i trädgård som Victor gärna skulle vilja bo i,
SÅ har vi varit och lekt på lekplats och lite annt
JAg jobbar ju med ännu.
Nu har jag 2 1/2 vecka kvar till semeter och nu börjar alla ext.nätter så nu ska vi bar se om am n kan få sova med.

Här har VIctor hittat en lekplats i Örkeljunga när vi var på Pysseltagen i fredags.


Pool bad har det varit många för denna lilla kille tänk att vi lyckas få den uppställd sådär 1 vecka inna värmen kom så nu håller den ca 24-26 grader
Ja jag har inte badat gillar inte detta ,men VIctor badar för mig.
Han går på som skola på morgonen och gillrar detta så mycket det har inte varit så lätt innan ej gillat att få vatten i huvudet men nu är hanr snart mer under än över vatten ytan, Det känns bra när man vet att man har valt rätt att sätta han i sim skola.,


kOrt på mig och VIctor när vi är på picknik i lördags kväll.

Här badar VIctor i Båstad kl 2130 i lördags kväll.
Ibland bara lyckas man detta kort gillar jag


mindre bra skärpa men killen på bilden är lycklig


Hoppas ni har det gott
TACK för att ni tittar inn här .

Inga kommentarer: