söndag 1 november 2009

Några olika bilder

Börjar med en härlig bild som jag tog för ca 2 veckor sedan på en brinnande himmel
Jätte läkert och kul att kunna få lite kännsla på kortet med
Nu kommer här lite olika kort det är så tråkigt att laddad upp kort när datorn är så slö.

Detta kort har jag gjort till min Kollega Kia som fyllde år den 16 och som vi grattade på jobbet.
Gilla dessa färger och blev ganska nöjd med detta kort.

Detta kort har jaggjort till min faster som fyllde för några dagarsedan
Gillar denna stämpel som kommer från magnolia

Kortet som Victor gjorde till Alice när hon fyllde år
Han har skrivit själv inne i kortet med hjälp av att vi skrivit innan och han ser texten

Förra veckan var det premiär för Victor att gå på disco och temat var Halloween så han ville vara dracula. Här är lite bilder på han med tänder och cape som jag har sytt till han . Snygg med vit skjorta och väst.


Här har vi de glada killarna från tävlingen i går, detta kort togs innan vi visste att de kom på 4:e plats med 2,5 sekunder till 3.e plats.
GRATTIS
Det är härligt att se så många killar som leker ( 24 startande var det )

Hoppas ni orkade titta på alla kort och att ni har haft en skön helg

KRAM

Inga kommentarer: