lördag 31 oktober 2009

Var tar tiden vägen

Oj det var länge sedan jag var här.
Denna v ecka har Victor haft sitt Första skol lov så jag passade på att vara hemma denna vecka .
Men var har den tagit vägen då?
JAg har ju fått min spruta med kan säga att det känns i armen även om den är bättre i dag.
Vi har inte gjort så mycket men den spran ändå på
JAg kommer att försöka lägga upp lite bilder i kväll eller i morgon då min data är SÅÅÅÅÅ slö är det något man drar sig för,
Men justnu packas det för en dag utomhus vi ska åka och titta på killarna när de ska köra
Vinn 5 papp kupp Är som ett folkrace där de sksa köra kunt i 5 timmar och ha så m¨ånga varv som möjligt. ( detta ska ske på luna banan i Edenberga,. )
De har provat detta en gång innan då kom de 10 av 45 startande men i dag är de endast 23 startande
så nu är det långkallingar och vantar som gäller.
Men vilken fin dag det är
HOppas det går bra för killarna med
Jag åter kommer med resultat och kanske lite bilder om datan vill så,

Ha en bra dag
kram Christina

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hoppas ni får en bra dag! Har pm:at dig! Kram Pernilla