lördag 3 oktober 2009

Jag lever ännu

Hej

Ett Snabbt inlägg medans jag väntar på plankorna i ugnen. Det är så mycklet i livet just nu så jag hinner inte allt jag vill
men jag kommer snart till bak har en del pyssel som ligger och är ett måste.
Idag har vi varit barn vakter och kommer att ha lite gäster i kväll.
VI har bakat bullar med barnen ca 120 st sådet tog lite tid men dom gilla det.
Mna ska lära dem i tid.
I morgona ska jag ut i skogen med e små barnen inom knytte
Hoppas det inte blåser så mycket då som nu.
Full storm regn och sol konstigt väder just nu
men det är ju HÖST härliga färger och mycket frukt och gott av naturens skafferi
Ha en skön lördag så hoppas jag att det inte dröjer så länge till nästa inlägg.

KRAM på er alla

5 kommentarer:

Therese sa...

Härligt att höra att du "lever". Visst är det härligt med höst. Men när det regnar och blåser, då passar hösten bäst till att vara inomhus med.
Kram

Pernilla sa...

Hejsan! Här är det också fullt upp, har varit på kurs i huvudstaden i två veckor så det mesta här hemma är lite eftersatt. Kommer inte på scrappen på onsdag heller eftersom sambon fyller år. Ha det bra!

Ulla sa...

Hoppas verkligen inte det är sånt väder som det varit ikväll om du ska ut i skogen imorgon. Lycka till.

Carina sa...

Låter som en trevlig lördag. Vi är här när du har tid igen. Det är bara att höra av sig. Hoppas på bättre väder för er i morgon.

Karin sa...

Skönt att höra ifrån dig! Det verkar som om du har en hel del att hitta på. Pysslet och scrappet finns ju kvar och ligger där och väntar tills tiden och känslan finns där. Ha det så bra! Kram Karin