lördag 10 oktober 2009

Änu en vecka har paserat.

Denna vecka har varit riktigt joobbig och kommer sitta i mitt mine närmaste tiden troligen resten av mitt liv. Men det är saker som har hänt på jobbet så det är lite svårt då man inte får prata om det.
Nu gäller det att gå vidare och bära med sig det som en erfarenhet i stället.
Hoppas era vecka har varit bra och att helgen blir ännu bättre.

Underbar bild på havet och himlen i en härlig kombenation

HÄr har ni bilden på degen när vi bakade bullar förra lördagen
Det jäser kan man säga

Här kavlar Victor och Alice bulldegen

Ja och så här såg det ut när det var färdig gräddade bullar.

Detta kortet har jag gjort till en kompis till Victor som hade barn kalas förra helgen Victor har bestämt hur det ska se ut.

HÄr har vi ett rosa kort som är beställt och har kommit till den som skulle få det.
Ett tack för senast är ju inget tråkigt kort att få. Det skulle var mycket rosa hette det i beställningenoch det blev det tycker jag.


Kram TACk för attt ni titta in

3 kommentarer:

Ulla sa...

Jaaa det är som du säger, gå vidare och lära sej något av det. Även fast det är jobbigt ibland. Hoppas du snart är utvilad och ditt gamla jag igen... Kram

Therese sa...

Bullarna ser goda ut. Som sagt rosa är alltid snyggt!!!!
Kram Therese

Anonym sa...

Massor med kramar till dig syrran!! Vet att det kan kännas jobbigt det där som har hänt....Mysigt bullbak ni hade ha en trevlig helg ses i skogen i morgon Kram Marlen