onsdag 21 oktober 2009

Delad första plats

Här kommer mitt kort från tävlingen på Tantscrappa
Vi fick köpa en påse som inne håller ca 8 olika papper och en massa dekorationer
man ska gör a ett kort en LO och altra en toa eller hushålls rulle
med endast detta innehåll och klister och distresser och chalks hjälp..
Vi får även anvädas oss av maskiner som qk.
Detta kort är gjort på en stome av ett papper som är 15*30 cm
Väldigt kul att göra ivajefall och kommer absolut bli fler sådana kort.
Så här är det när det är i hopfällt

Här har jag drat ut kortet så man ser allt


TACK till alla som röstade på mig så jag kunde få många poäng
Och grattis till er andra som var så duktiga med denna uppgift.
Kram

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Superläckert kort du gjort med en tuff vikning!! =D
Trevlig helg på dej!
KRAM petra

louise johansson sa...

oj, exakt ett år sedan du la upp den här hihi. men jag undrar, har du någon mall på den ? :) den vart himla fräck!