torsdag 1 april 2010

Glad påsk

Här kommer lite påsk ägg som jag altrade
Först en tagg som hängde på plasten runt ägget.

Nu kommer det tre ägg
dessa har jag gjort till Victors klass lärare som en gåva till dem från alla barnen i klassen nu till påsk.



Jag har målat med akryl färg en runda sedan lite crikel panit och så lite band och rosor. löven kommer från QK

NU önskar jag er en RIKTIGT GLAD PÅSK
Hoppas ni kan njuta av en helg med familj och vänner
själv ska jag jobba och tänker klart på alla som tvingas göra detta
Ät mycket gott och njuta v livet
Kram

5 kommentarer:

Carina sa...

Glad Påsk på dig med!
Så underbart vackra ägg.

Therese sa...

Åh så fina ägg!!!! Det vita är min favorit....Glad Påsk !!! Kram

glaha sa...

Vilka härliga ägg... så fina. Hade inte alls sagt nej för att få ett sådant. =) Glad påsk på dig med. HOppas du får en bra påsk även om du jobbar

Karin sa...

Jättefina ägg!! Sött med spets, rosor...ja allt!!!
En Glad Påsk till dig med fastän det blir jobb för din del. Kram Karin

Unknown sa...

Så söta ägg!! =D jag köpte två stycken som skulle göras fin till påsk...men på något sätt så kom en massa annat emellan så jag får ta dom nästa påsk istället ;P

Kram
Malin