lördag 24 april 2010

Lördag kväll

Ja så var det lördag igen och man jobbar ikväll är det lite lugnare och kan ju kolla in här idag.
Natten som var var det JOBB som gällde.
Hoppas alla som varit på träffen i Halmstad har haft en skön dag och fått scrappa en massa saker.
Livet rullar på sin vanliga gång och jag förstår inte var tiden tar väggen.
Det är vår i luften och det händer mycket i naturen alla blommor och träd vaknar till nya liv. Tänk vad fantastiskt detta kan vara.
Jag blir lika glad och förvånad varje årMna blir nästan mer imponerad desta äldre man blir.
Vi har även starta vår Mulle och Knytte grupp för våren sedan jag var inne här senast. Jobb men så skönt när man kommer ut och får lära baren att ta hand om naturen.
Jag pysslar men har inte så mycket att visa ännu komemr förhoppnings vi i veckan.
På måndag ska vi baka i vår sten ugn är meninge heldagars jobb. Hoppas vi orkar detta nu när det ska bli så bra väder.
Sedan har vi gott bröd och bullar i frysen.
Nu ska jag åter gå till jobbet
Var rädda om er och hand om var andra så hörs vi snart igen .
KRAMMMMMMMMMM

1 kommentar:

Karin sa...

Kram tillbaka! Så gott det låter med bröd bakat i stenugn. Visst är det härligt med vår, solljuset, blommor m.m men också mer jobb.

Ha det gott!
Kram Karin