söndag 22 augusti 2010

Semester

Nu så hittade det in lite bilder från semestern här komemr först några från Trollhättan vi var och tittade på vatten vallen här. Vilken upplevelsekan jag säga, så magiskt med allt detta vatten som dånar på.

Denna blid har Victor tagit kul att den blev så bra finns inte många bilder på mig och Tommie.

Victor i regnskogen på Univercium i Göteborg

Ja vi var ju på High Chaparall mef Matrin och Mia jag Alice och maggan med så klart.
Detta blev mycket uppskatta kan jag säga. Victor var i sitt esse.

Victor och en av bröderna Dalton på HC


TAck för att ni tittar in
kram

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Fina kort! Något har hänt med min mobil så de flesta kontakter är borta. Kan du skicka ett sms så jag får ditt nr igen? Skicka gärna fröken Hansons för det är också borta... Kram Pernilla

Ulla sa...

Vi har också varit där i Trollhättan det är så himla fint.

Carina sa...

Vilka fina bilder på en händelserik semester.