tisdag 31 juli 2012

Semester

Jo visst är set semester och det var ju första veckan förra så lite tur med vädret som alla talar så mycket om var det ju,. Även om jag inte är soldyrakare och älskar stranden på sommaren. Så är det gott med lite värme. så den aldra värmaste dagen drog vi till Liseberg (precis som så många andra). En härlig dag och varmt och soligt var det 30+ i grader. Kvällen var ljuvlig. 
Här dansa Kanin Carola lite melodifestival. 





Fredagen var det en härlig familje dag och vi var och tittade på Älgarna och leksaker på brio musseum,
En härlig dag  med mamma och pappa och mina syskom med familjer,
TACK för denna dag.

I helg var det en massa loppisar som vi kollade på lite böcker och annat blev det allt. härligt med återvinng.
Denna vecka har änu så länge mäst bjudit på städning lite lek för Victor och tvätt som måste fixas. skönt när det är klar t bara . Också tittar man ju en de på OS just nu svenskarna i fälttävlan håller tummarna.
Detta täcke sydde jag till en kompis till Victor som fick en lille bror i maj. Dock fick det inte täcket förän förra veckan. När jag väl kom i gång så bar gick det av tusan.
Och ja det blev riktgit lyckat och uppskattat.


 Denna härliga bild tog Victor med min kamera förra veckan en kväll när himmlen nästan brann.
Säga vad man vill men det är härliga bilder och moln när det är dåligt väder,.



Ha de så gott nu ska jag ut i trädgården lite efter att hästarn är slut på tv.
Ogräset växer ju oavsett väder.
kram på er.

Inga kommentarer: