torsdag 5 juli 2012

Sitter här och funderar..........

Oj vad tiden rusar. Min tanke var att jag skulle vará så duktig och skriva en massa här varje vecka detta året.Men nej så ahr det ju inte blivit. Kan inte fatta var tiden tar vägen. I bland skulle jag önska att man orkade vara vaken några timmar till per timme så kanske man hinner med lite mer av allt man vill göra, Men nu är det ju som det är och jag har inte uppdaterat mer här för det. Nu får det nog bli lite ändring på det. Känns så skönt att få skriva i bland när vardagen känns så tung. ( har en kille som trotsa otroligt mycket och detta tar krafterna)
Ja även andra saker som inträffar gör ju att vi alla blir trötta i bland och inte orkar riktigt som man önskar.
Jaja alla har vi ju ett liv som springer på som bra den och i bland behöver man ju stanna upp och andas och alla gör vi detta på olika sätt. Jag gillar att "andas " vid havet blåsiga härliga dagar / kvällar .


 Det är så skönt i bland och bars rensa.Eller när man har möjligheten att träffa en go kompis och bar sitta och tjata. lite te och Popcorn oj vad detta känndes som en evighet sedan helt plötsligt. Måste nog bli en sådan kväll snart.
Ja vad ska man skriva nu känns det genast lite lättare igen . Och snart kommer de några bilder på saker som jag har skappat som är ett annat av mina andrum. En helt underbar värld med många underbar vänner som jag aldrig träffat om det inte var för att vi har detta intresse.
TACK för det alla som jag lärt känna  på detta sätt..
Nu hoppas jag att det ska bli som jag hoppats och tänkt att det kan bli mycket skrivet det som ¨åter står av året..
Till alla er som orkat läsa allt mitt svammel oj vad ni har varit duktiga som ståt ut.
TACK för detta
Åter kommer snart med något nytt.
KRAM C

2 kommentarer:

ann.ian sa...

Det är alltid så mycket man vill göra och hinna med. Men det är så oerhört viktigt att man också tar sig tid av att njuta av att inte göra någonting. Du är en så snäll och omtänksam människa som alltid ställer upp för andra till 200%. Men mot dej själv är du kanske inte lika omtänksam, utan kräver att du ska orka allt för både dej själv och alla andra.
Så nu tycker jag att du ska stänga dörren en stund,sätt upp en skylt STÖR EJ!!!!!!!!!!! och scrappa lite och njuta av lugnet som infinner sig. Kram till dej.

Ulla sa...

Det var precis som Ian tog alla ord från min munnen, så det är inte så mycket att tillägga. Men du MÅSTE ta tid till dej själv också. Jag är ju hemma nu:)))