måndag 3 maj 2010

Beställnings Box

Jag fick en förfrågan om jag kunne fixa en låda till ett present kort.
Hon kom hit och tittade lite på olika bloggar om vi kunnde hitta något lämpligt.
Det gjorde vi på anitas blogg
Hon ville att detta skulle gå i starka färger vi hittade lite Turkos och skarp rosa.
Present kortet ska vara till bad rum så detta fick blev en del av temat.
Riktigt kul sak jag har då förstorat denna låda för att den skulle passa till burken.

På andra sidan har jag satt ett litet grattis

Här har jag gjort ett badkar med vatten som bubblar över, en pall med lite handukar på och så blommor.
Sitter en knapp på sidan detta för detta är ett kort som man kan öppna med bandet som är bundet runt kanpparna.

Här ser man lådan uppe ifrån färgburken med presentkortet i och lite cellofan.

från insidan av kortet "hållet" i boxen



Tack för att ni tittade in till mig.
KRAM

1 kommentar:

glaha sa...

Snyggt och häftigt.