onsdag 12 maj 2010

Tiden rinner i väg

Hej
Alla vänner här inne jag fattar inte var tiden tar vägen.
Igår fyllde min Tommie år och även Liv min syster dotter Victors kusin.
Så i går kväll bar det lite middag med mina föräldrar och en av systrarna som kom för att gratta Tommie.
I kväll är det dax att åka till Helsingborg och gratta Liv.
Annars har veckorna bara runnit i väg det är något hela tiden.
I em ska jag ut i skogen och ha Mulle känns ju så där med detta väder som vi har just nu. Men det finns inget dåligt väder bara dåliga klädder.
Ja ghar gjort en del nya kort som jag hoppas kunna visa här innom de närmaste dagarna.
Önska ar er som ska vara lediga nu en härlig ledighet.
Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång jag kommer till baka här inne.
Kram på er

2 kommentarer:

Ulla sa...

Tänkte faktiskt igår vart du tagit vägen.. Var länge sen du varit här. Men som sagt man har ju andra saker för sej också och då får man prioritera.

Lycka till iskogen idag, är inte speciellt avundsjuk på dej... Själv är det brödbak som gäller.

Therese sa...

Det ska bli kul att se dina kort!! Ja visst går tiden snabbt. Men nu är jag ledig till måndag så lite ska jag förhoppningsvis få gjort.... Kram Therese