fredag 14 maj 2010

Livs Cafe

Liv min syster dotter fyllde år i Tisdags och vi var och grattade henne i onsdags kväll. Detta är något av vad hon fick av oss.
Några kanel billar som jag bakat (sytt) till Liv så hon kan leka med.
dessa blen jag riktigt nöjd med. Susse frågade i höstas om jag inte kunnde göra några bakelser til Liv och jag gjorde någon till hennen i julas men blev inte riktigt nöjd själv.
Men skamm den som ger sig jag fick prova igen.
Nu kan jag säga att detta ska jag göra fler gånger riktigt kul och pilligt.

Rosa bakelser till den rosa tjejen nu kan det bli kalas till dockorna

Några dammsugare som ja ginte blev nöjd med men de kan nog lekas med ändå.


TACK för titten

1 kommentar:

Carina sa...

så skoj för en liten jänta att ha "riktiga" kakor att bjuda på.
Kanelbullarna ser ju nästan riktiga ut.
Och dina kort är så söta som vanligt.