torsdag 15 januari 2009

Hej igen

Hej nu kommer jag igen potatis en står och kokar köttfärslimmpan i ugnen och Victor tittar på bolibompa så då passar mamma på.
Jag har ju hunnit med ett kort i dag med mellan hämtning och lämmning på Dagis där de hade fest för att dansa ut julen i dag, och tack för detta för nu fick jag också plocka ner julen här hemma endas någa gardiner kvar. Får vi ta på söndag em. när jag vaknat.
Victor tycker inte vi kan plocka bort julen ännu då han inte fått någon pulka backe änu.
Det är inte lätt att förklara så han förstår att snön inte har med julen att göra.
Så han säger att han ska ha tomtarn apå sitt rumm till i sommar. ( tror mamma ska ta bort dom till fördelsedagen i varje fall i mars )

Så då kommmer här ett litet kor har dock missat lite i fotograferingen längs ned men det är kanske 1-2 cm som ej syns. Håll till godo!



Många tack till alla som skrivit små goa komentarer.

Kram Christina

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är det också bara några gardiner kvar som jag ska försöka byta i helgen. Tomtar och annat pynt har varit nerplockat ett tag men ljusstakarna fick stå till i tisdags då också granen åkte ut - efter att V tjatat i flera dagar om att vi skulle ta bort det.
Fina kort!
Kram Pernilla