torsdag 15 januari 2009

Kort till Faster

Här är kortet som jag gjorde till faster i går när hon fyllde år.
Hon fick en orkide som var vit och krukan lika så så jag tänkte att det skulle var kul med ett kort med vit botten.
Svårt att komma på emn blev faktiskt ganska nöjd med detta kort.



Här kommer kortet som Victor gjorde till Min faster. Han tycker det ska vara en paket från varje person så hon fick detta kort med två tian lotter.
det ser nästan ut som pippi.


Visst är han duktig min lilla kille.

Ha de så gott nu väntar 3 nätter jobb så har denna vecka snart tagit slut.

Kram Christina

2 kommentarer:

Karin sa...

Javisst är han duktig!!! Brås på sin mamma. : ) Gulligt när barnen vill ge och inte bara få.
Ha det så bra! Kram Karin

Ulla sa...

Han har nog haft en duktig lärare tror jag... Fint det blev. Och ha nu bra nätter...