fredag 14 augusti 2009

Fortsättning

I måndags vare vi på fritids och kolla in lite nu innan det börjar på allvar.
I tisdags hadde vi en toppen dag i på Liseberg lite långa köer bara så de fick inte åka så mycket som man hunnit annars.
I osndags var jag och lämnade Victor hos min syster Susse och hennes familj. SÅ han fick sova hos sin kusin.
OCh i går fixade jag en överrsakning till Victor under tiden han var hos Susse och Peter.
JAg hämtade hem 2 st söta kaniner (TACK Thererse )Som vi slet på dessa burar och fixade men när jag hämtat hem Victor från Ängelhom. SÅ blev hans å glad så det var värt det.
HAN Skrek av glädje. OCh var ute och pyslade med dem sedan var han orolig att de skulle bli rädda nu när det Åska och regnade i går.
HAn var till och med ute och sa Godnatt till dom.
Och idag är det åter dax för jobb.
OCh på Måndag då börjar vår stora kille förskolleklass = nollan .
Oj var har tisen tagit vägen.
Kram

Inga kommentarer: