onsdag 26 augusti 2009

Jo jag lever

Men jag vet inet var tiden tar vägen jag hinner aldrig sita och skriva här,
Vi får se om det kan var lite lugnt någr aminuter nu.
Först ett stort TACK till alla som på något sätt hra kollat hutr vi måer efter branden
detta var riktigt äkligt ( ursäkta för alla stav fel och konstiga formuleringar)

Lite roliga komentare fårn Victor som kommit den sista veckan
Börjar å torsdag förra veckan då han satt och tugga i lite äpple och då han skriker för dt gör on pga. lös tand
och nästa andetag börjar han stor gråta
och jag undrav som hänt jo han har svalt tanden han tappade den och sväljer denmed äpplet.
Jag börjadet att gap skratta åt han och han gråter så frågar jag varför jo för så kan ju inte tandfeen inte komma hon vet ju inte att den har ramlat.
Tro jag knäker mig.


Sedan i söndags skulle vi till en kompis tillV i skummeslövstrand och kommit ungefär halvvägs.
så skriker Victor schit och jag kör int till kanten och undrar vad som står på
- mamma jag glömde lås polis bilen den innehåller ju pistoler och handfängsel.
( victor han jobbar som polis sedan 3 år tillbaka som en lådsas kompis han kommer ofta och pratar om alla polise ri styrkan . )
jag frågade han om jag kunnde låsa den när jag kom hem men nej det fick han själv göra när han lekt färdigt med F,
Jag kan ju säga att jag skrattade gott dör mig själv.

så var då dax för nästa tand att ramla nu är iv på söndag em hos farmor och firar hennes födelsedag-
Victor sitter och äter tårta och vara skricker rätt ut TANDEN och alla blir jätte rädda men vi för kklara att den var lös .
Det skule man inte kunna tro .
Men jag tror alla har sett hans gluggar nu.

Oj vad detta blev långt
hoppas jag hinner lägga in lite kort i veckan


Kram

2 kommentarer:

Carina sa...

Han är rolig victor. Men han har ju så rätt i vad han säger... det är viktiga saker i en liten gosses värld.

Ulla sa...

Jaaa dessa små barn :)