onsdag 26 augusti 2009

utmärkelse


Här är reglerna:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

Kolla vad jag har fått av underbara Ulrika

Carina En underbar vän och kanon duktig tjej som är snabb lärd och kommer många nyheter och är jätte duktig på destresser

Hanna
en tjej på 13 år som gör underbara saker

Sassa underbar scrappare som helatiden kommer en massa roliga tips


Åsa som är en kort görare känns som hon spottar ut kort

Anette
en scrappare som kan trolla in hur många foto som helst på en Lo.


karin en härlig tjej som gillar att scrappa gamla kort och gör detta toppenbra


Theres en tjej som är duktir på att färglägg med acvareller och toppen rolig.


TACK Ulrika för Att du gav mig denna


Kram

4 kommentarer:

Carina sa...

Tusen tack vännen min!
Jag har även något till dig här hemma. Kommer även snart i bloggen men än kan du inte tjuvtitta hihihi!

Karin sa...

Tack snälla du! Den värmer! Ha det så bra, hoppas att ni har haft det roligt ikväll?!
Kram Karin

Hanna sa...

Hej!

Stort GRATTIS till awarden! Den är du verkligen värd - du skapar så otroligt mycket fint! :o)
Och TUSEN TACK för att du vill ge den vidare till mig! Blir SÅÅ GLAD! :o)
Tack snälla, snälla du! :o)

Ha det bra!
Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
kramar från Hanna

Carina sa...

Nu ligger det något till dig på min blogg