torsdag 6 augusti 2009

Scrappa

NU är det barnledigt i detta hus VItor åkte till min Kusin som ha 2 barn i 15 och 17 årsålder och detta är ju de stora idolerna.
Så när jag var och lämnnade han i tisdags så var Hej då mamma du måste köra nu.
Skönt när det är lätt att lämna.
SÅ i morgon em kommer han hem igen.OCh på söndag är det dax att åter gå till jobbet. Är klart både skönt och inte att komma till baka har ju så många projekt som skulle kunna göras men det ska vli gott att träffa jobbar kompisarna den ena ssk ha varit sjkukskriven i 3 månder och haft sem 1 s´å det är länge sedan vi jobba i hop. Saknar dig Kia.

Men i dag ska jag njuta med mina vänner.
Ja snart ska vi jag åka och scrappa hela dagen lång med en massa roliga och trevliga scrapp vänner.
Har precis fixat till det sista med maten och ska nu packa det sista som ska med.
Ha en bra dag,
KRAM

1 kommentar:

Ulla sa...

Hoppas du får en rolig dag...