onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR !!!!

Nu kommer snart dessa timmar som är fyllda med god mat och starkande drycker.
Och en massa raketer. Tänker på alla stakars djur som inte tycker om dessa fina saker.
Jag vill bara säga till alla ett riktigt gott slut och en god början på ett nytt år
2009 vad konstigt att skriva detta då. men man lär sig snabbt.
Jag kommer själv att jobba hela denna natt och vi ligger så dumt till så vi brukar inte kunna se en ända raket tyvärr för detta är så Fint.
Hoppas att alla har en skön och god familj så se vi till ett nytt härligt år
Scrapp år.





GOTT NYTT ÅR

Många kramar från mig till er
Christina

4 kommentarer:

Karin sa...

Gott Nytt År tillbaka!!! Kram Karin

glaha sa...

Önskar dig et gott nytt år.....

Anonym sa...

Gott nytt år vännen! Hoppas ni får en trevlig natt på jobbet! Kram!

Therese sa...

Tack själv för i lördags!!!
Jo nu ska julen bort, jag har ju haft framme den sen 1:a advent och det är innan det är mysigast. När julen väl är över vill jag bara ha bort den.
Ha det bra!
Kram Therese