torsdag 23 juli 2009

Blandat

En fin bild på Sally tagen på mammas och pappas trappa i går kväll. Hon är sååå söt detta lilla pyre

Mamma fyllde i går år och själv klart hadde jag gjort ett kort hadde lite svårt att bestämma mig för hur jag skulle göra så tiden försvann så det bev brottom.
Men ganska okej belv det tycker jag.

Insidan av kortet med två fickor ett med pengar och ett med hälsninge.
Hon fick pengar av oss vi tänkte honska gå på valpkurs med hennes nya bebis.
( det har dom aldrig gjort med någon hund tidigare så kanske på tiden )

En ros från barnbarnen

Mamma fick en stor spann med en massa blåbär i och så en buket blåbärsris självklart blev hon jätte glad äver detta tänk vad naturen kan ge oss fina skatter. (och snälla syster som vill plocka dessa till henne.)



Hoppas ni mår bra alla ute i regn vädret.
KRAM

2 kommentarer:

Carina sa...

En sån liten söting. Jag blir så sugen när jag ser såna.

Karina sa...

Dear Christina, I occasionally landed on your blog and like what I see here. You do wonderful artwork! And so I will make a visit again on your place from time to time to see what's new.
Love from Switzerland,
Karina