fredag 3 juli 2009

HEJ

Ja då var denna vecka också snart mot sitt slut
Vi har varit i Hörr och tittat på skånses djurpark och detta var en kanona dag trortsd att åskan hängdei luften
VI var där med min mammam och mina syskon och mina syskon döttrat
ochs å jag och Victor
Kul att göra något abara vi.
Här är dett kort när Victor och Liv gungar
Nellie är ju bara 7 månader så hom får vänta lite kusinerna gungar


Sedan har vi varit hemma och bar varit och i dag var det sita gången på simskolan och detta hjälpte mormor till med som Victor fick sovca hos i natt
och de tär jus pännand e seda n har det då varit avslutttnig i em
Vi han med lite klippning i mellan också TACK för det( du vet)
Ett koret som jag gjorde till ledaren på simskolan idag
VIctor hadde avslutning nu på kvällen och jag tycker det är så fantasktiskt att ,med allat han har lärt sig.



Inte bästa bilden då det är taget på sten plattotna på trappan.
NU ska jag på och jobba igen har 2 nätter till dennan helg,
Sedan är det ju bar 6 nätter till innan semester och det gör inget om det svalkar lite så man kan få sova lite till i dag bvlev det inte många så det blir nog ewn tuff helg.
FÖr er som bor i LAHOLM och vill göra nbågot med era barn och familjer kommer det var Familje dag på RÄnnennäs gården på söndag från 12-17.
Det kommer att finnas djur som hästar kalvar och grisar säkert något till
MÅnga roliga saker från landet

Ha en skön helg

KRAM

1 kommentar:

Ulla sa...

Skönt att ni fick en trevlig dag i Höör. Regnet har ju hängt i luften länge nu.

Kämpa på dom sista nätterna nu också...