tisdag 28 juli 2009

Sköna dagar

Skönt när man har semester och bara ta dagen som den kommer.I söndags var jag och Carina på loppis och gjorde små fynd. I mndsgas var vi hos Gunnel och fikade. Jätte gott TACK för detta. Underbart att bar träffa vänner sitta och prata lite och bar vara .
Igår tog Victor på Cirkus och han fick sova där så nu var ut och åt en god middag i Ängelhom (detta gör man u inte allt för Ofta) skönt att bar vuxna
Idag var jag hos Ulla (tant scrappa) GRATTIS PÅ 4 Årsdagen !!!
och hämta lite ssaker sedan åkte jag till Carina och satt och scrappa lite hos henne i em. Man hinne rju inte så mycket på den dag men något litet det kommer bilder kanske i morgon,. Skönt att bar sitta och prata lite och ha sälskap. TACk för detta och den goda maten. Nu har jag smakat sparris för första gången.
Sedan skulle Victor till farmor då pappa var där. SÅ då tog jag rundan om aktionen och jag fick vist en tavla med mig hem.
Nu akllar snart sängen för i morgon ska vi åka lite båt till grann landet vårt. SÅ barnen akn får lite mysigt i sommar.
Hoppas att det inte blåser för mycket.
Ha en bra dag så ska jag förska komma med lite nytt snart.
KRAM

1 kommentar:

Carina sa...

Tack själv för det trevliga sällskapet och utflykterna. En jättemysig dag idag. Detta gör jag gärna om.