torsdag 9 juli 2009

Hej

Jo jag lever även om man inte tror detta.
Jag fattar inte var alla dagar tar vägen.
JAg jobbade ju 3 nätter i helgen och sov inte mycket mer än 4 timmar per dygn, så man har varit ganska seg i veckan. Och första natten jag var hemma så vaknade Victor redan kl02.45 och hade ont i magen och kunnde inte sedan somna om så jag var mer ett vrak än något annat i måndags.
Man behöver sin sömn.
Men i söndags var jag en lite runda på mässan i HAlmstad och kollade läget och som vanligt gick det lite pengar.
Vi han även börja på grunden till Altanen. Gott att atarten har gått.
Sedan i har vi städat lite inom hus i veckan jag och Victor.
I går kväll var jag och Victor i båstad på Rix fm festiva. Jo några tusen till förståss.
Nu jobbar jag denna och en natt till
så i helgen blir det nog en lite runda till Laholm och så förberedelser inför semestern som kommer snart.
Sedan jobbar jag 3 nätter till så på onsdag morgon nästa vecka sedna är det semester
och då åker vi vid middags tid när jag nannat kudden en liten stund.
Hoppas att solen kommer att var frame dessa få dagar som vi ska sova i tält.
Ja det finns ju regnklädder men kännslan för svinner lite då.
Hoppas ni har dett bar jag hoppas att jag ska kunna lägga in någtra bilder i morgon då vår dator krånglar lite hemma just nu.

Ha det så gott
KRAM

1 kommentar:

Ulla sa...

Skönt att höra att allt är bra, du behöver nog lite semester tror jag....