tisdag 14 juli 2009

Snart SEMESTER


Ja någr afå timmar till på jobbet ja 24 st kvartat (15min) kvar inna jag går på 4 dagars ledigt och sedan semester. Ska bli sååååå skönt
VÄskorna står packade och hoppas att T hunnit laga bilen ( kylaren gick sönder idag kl 18 och det blev till att fixa en ny ) hoppa s detta håller nu.
så jag komemr hem kl 8 i morgon och sedan sova några timmar innan vi kör kl 12. Ska bli skönt att komma hemmifrån lite även om jag just nu är mest trött och bara vill var hemma efter 6 nätter på 8 dagar så det känns i kroppen.
Men jag kan latat mig sedan.
Hände en liten olycka i dag när Victor pch jag pakade så jag har skadat min fot.
SÅ et gör ONT i lilla tån och så klart på den som jag brutit redan 2 gånger och så känlig den är.
Men det får gå
HA nu det jätte kul på lördag ni som sca scrappa hela dagen ( är mycket avensjuk på er) och skratta mycket.
Vi ses snart igen KRAMAR från mig

3 kommentarer:

Carina sa...

Ha det så jättegott på semestern. Det är du värd. Trevligt med altanen som börjar ta form.

glaha sa...

Ha det gott på er semester och ta det lugnt med tån=) kram annette

Ulla sa...

Och jag hoppas att du får en riktigt härlig och avkopplande semester. Det kan du behöva nu, håller tummarna att det blir kalasväder också. Ha det så "gött"...